"Man får inte låta studierna komma i vägen för sin skidåkning"
"Man kan ju variera skidåkningen med lite studier också"
/ Skidåkarstudenter på LTU

fredag 30 juni 2017

Sommar

Hela juni har varit fantastiskt skönt. Helt ledig, firat midsommar med mamma och Mammas nya kille, Mats.

Det har varit mest volleyboll med Dennis, i rålambsåsparken och på gärdet. Träffat massa härliga och sköna människor :)

Mamma och Mats, var i Kuba tillsammans på salsakurs så dom hade en kubansk fest hemma med dans så det var kul.

Annat som har hänt är att träffa kompisar och hängt!

Ja man trivs ju som ledig såklart, och skönt att passa på att vara ledig en del nu när man studerar innan riktiga vuxenlivet börjar ordentligt efter studierna. Men de flesta som studerar sommarjobbar. Jag kände lite eftersom jag ska iväg på utlandsstudier igen och köra distansförhållande också igen så kände jag att jag ville vara ledig :)

Men jag och Dennis söker eventjobb som förra sommaren så det dyker nog ändå upp något snart.




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar