"Man får inte låta studierna komma i vägen för sin skidåkning"
"Man kan ju variera skidåkningen med lite studier också"
/ Skidåkarstudenter på LTU

söndag 9 april 2017

Tre toppar - Noccoutmaningen

På tre toppar-resan med Stilalpina var det en tävling som hette noccoutmaningen. Det är som gnar, att göra utmaningar, fotta och lägga upp på instagram för att få poäng. Gjorde typ 4 utmaningar per dag och lyckades göra alla! Vilket gjorde att jag också vann wihoo! :D

Detta var poänglistan

Afterski på grönan efter första dagen i gränsen! Där gjorde jag och Dennis pjäxdansen som var en utmaning.

Fredagens grillning

Grillade marsmallows

Dennis känner ju personalen för att han jobbade i gränsen förra säsongen de två sista månaderna. Så de hälsade så kunde jag passa på att fotta en bild med en liftvaffe :)


Utsiktbilder från Narvik, andra dagen och andra toppen av tre toppar-resan.


Svårt att få med gogglebrännan på bild för den var väldigt svag men en liten shade ser man allt.

Köpte alpinamärke men fick inte själva märket eftersom jag inte var med på bussen hem, stannade i gränsen och ska jobba en vecka där! Så fick fotta svischen istället hehe.


Första dagen så hajkade vi också nordals ett stort gäng.







Dag 2 blev det hajka upp på toppen i Narvik. Soligt och fint och vi hade drömdagen där med puder och sol.


Lite chill efter mycket hajkning. Hitta en norsk flagga. Och då kan man ju inte låta bli att försöka prata sin löjliga norska :D


De andra utmaningarna filmades där jag inte har bilder på dessa.


Wohooo jag vann noccoutmaningen!



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar