"Man får inte låta studierna komma i vägen för sin skidåkning"
"Man kan ju variera skidåkningen med lite studier också"
/ Skidåkarstudenter på LTU

söndag 5 mars 2017

BEAT

BEAT var kul! Dock lite besviken på DJn. Fantastiskt kul första timmen sen var det tyvärr inte den bästa musiken. Ett annat dansgolv var schlager men är inte ett fantastiskt av det. Är så mycket sånt på afterski så man tröttnar. Alltså kom igen "sommar tider hej hej sommartider"... Nu lixom?! Men det var kul ett tag på stora dansgolvet med bra musik och ös och den underbara dansringen när nån kommer och showar. Jag tycker dom är roliga. Eller ja dom är roliga när folk kan dansa, när en random bara går in för att stå och hoppa blir det ju ingen show men i vår ring så var det dom man kände och lite folk som dansar grymt! Det är alltid kul att se tycker jag! Är ju ett extremt fantastiskt av dans i alla dess former. Jag var ju mest sugen på att dansa så därför blev det så synd när musiken blev odansvänlig, som i samma bas om och om igen. Det är ju kul att mingla såklart också men var inte sugen på det dem här kvällen. Plus att de flesta av mina polare kom in 01.00 när jag och Dennis var klara och tänkte dra. Vi var där innan 23.

Men första tiden var superkul. Alltid kul med neon och se allt som lyser :) många hade målat sig riktigt snyggt med neonfärger!
Här var min lilla målning

Dansade mycket med Dennis fysioklass. De verkar vara ett riktigt härligt gäng :)






Matilda och Dennis. Matilda hade jättefin målning i ansiktet, riktigt detaljerad. Dennis har nån smiley på ögonlocket, så han blinkar med ena ögat där på bilden haha. Jag och Dennis hade bara en färg att måla oss i så det blev inte superduper fantasifullt.


En del av Dennis fysioklass.







Det jag har i munnen är ett tuggummi, vet inte varför det såg så konstigt ut haha.

Vi var på STUK ganska tidigt. De första som var där fick lysande armband tydligen, där de flesta var i Dennis klass. Jag och Dennis tänkte gå dit när det öppnade men vi gick till nån förfest först med några kompisar men målade oss en stund med neon och gick till STUK sen. Jag tycker ju det är så kul när man är bland dom första och får starta dansgolvet och så har man massa plats! :)












Inga kommentarer :

Skicka en kommentar