"Man får inte låta studierna komma i vägen för sin skidåkning"
"Man kan ju variera skidåkningen med lite studier också"
/ Skidåkarstudenter på LTU

torsdag 12 januari 2017

Turade upp på Radiohytta

Idag turade jag upp på Radiohytta. Dock inte bra att tura. Väldigt mycket sten. Hade varit bättre att boothajka. Men ville öva att tura så jag gick och fick ta av mig skidorna ibland.

Så härligt att vara själv och lyssna på lite tropical house.

Fint var det och det blev några bra svängar!

Vaknade upp till fin snö, nu är det Winter wonderland igen. Har inte foto på hur set var innan men det var knappt någon snö, varken på gatorna eller träden. Men två dump två dagar i rad gjorde susen.










Efter en hajk så kom jag till radiohytta, när jag var här uppe för 3 år sedan var nästan hela hytten gömd i snö och is och det var forms och hårt efter starka vindar. Blåser lätt och mycket där uppe.








Här tänkte jag, äh jag går upp och kör några svängar till!



Så här har vi lite svängar. Körde lite snett för att jag ville ha flera härliga svängar. Rätt ner hade tagit slut så fort hehe





Inga kommentarer :

Skicka en kommentar