"Man får inte låta studierna komma i vägen för sin skidåkning"
"Man kan ju variera skidåkningen med lite studier också"
/ Skidåkarstudenter på LTU

måndag 16 januari 2017

Betygen från Sydkorea

Idag blev betygen skickade hit och jag ansökte om tillgodoräknande av kurserna.


Jag hade ju frågat varje lärare enskilt om vad jag fick för betyg för att jag var så nyfiken där i december eftersom jag missade att se dem online. Fick väldigt positiva svar!

Från Kevin i strategic managemen, hans smiley i slutet alltså, ganska kul haha.

Hi,

Thanks for asking this. You got A+ in strategic management class.
I appreciate a lot for your great contribution to my class. I was happy to have you in my class.
I hope you have a happy holiday. And, I wish we meet again in your or my country, or other places ^-^


Och Scott i Public speaking skrev:

Hi Nicole. Completely unsurprisingly, to me, you got the highest grade in the class, 98.8/100. Of course that is an A+. You were kind of the ideal student, and the whole group that came to Ajou with you were really great. Exchange students often aren’t very focused on class at all, which is understandable, but I feel like most of you guys had fun here and got a lot from class, so it was a real treat to have you all in my class.

Det var väldigt kul att höra :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar