"Man får inte låta studierna komma i vägen för sin skidåkning"
"Man kan ju variera skidåkningen med lite studier också"
/ Skidåkarstudenter på LTU

torsdag 22 december 2016

Slut på Korea!

Kul tid i Korea! Mycket dans och fest. 
Kul och intressanta ämnen.

Äntligen över kan man kanske säga haha. Tentorna klara.
Längtar tillbaka till Sverige och god mat.
Även fast jag ska till Norge direkt efter hehe.




Betygen kunde man se 27-29e dec, men missade precis, loggade in den 29e fast då var det 30e i sydkorea.. så jag mailade varje lärare och frågade vad jag fick för betyg.

Jag fick fina svar av lärarna! I public speaking skrev läraren Scott Scattergood:

"Hi Nicole. Completely unsurprisingly, to me, you got the highest grade in the class, 98.8/100. Of course that is an A+. You were kind of the ideal student, and the whole group that came to Ajou with you were really great. Exchange students often aren’t very focused on class at all, which is understandable, but I feel like most of you guys had fun here and got a lot from class, so it was a real treat to have you all in my class."

Och Kevin i strategic management skrev:
Hi,

Thanks for asking this. You got A+ in strategic management class.
I appreciate a lot for your great contribution to my class. I was happy to have you in my class.
I hope you have a happy holiday. And, I wish we meet again in your or my country, or other places ^-^

Regards,

Kevin"

Här blev mina betyg:
Marketing management A+
Strategic management A+
Public speaking A+
Organizational behavior A
Operations management B

Så det var väl ganska bra :)
Typiskt bara med operations, bara för att jag klantade till mig och var frustrerad så att jag inte kunna tänka.. tänkte för mycket på en uppgift så att jag inte hade tid med halva provet typ. Hade varit bättre att skrivit lite på varje uppgift. Då hade det blivit ett A. Men men det är lätt att vara efterklok.

Betyg skalan är A+, A, B+, B, C, D


Sen lämnade Ryan mig på flygplatsen! Jättesnällt :)

Hejdå Sydkorea! Kamsamidaaaaa (tack)
Anyoung he keseyo! (Hejdå, jag lämnar)

(Anyoung ha saeyo är hejdå när någon annan lämnar)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar