"Man får inte låta studierna komma i vägen för sin skidåkning"
"Man kan ju variera skidåkningen med lite studier också"
/ Skidåkarstudenter på LTU

torsdag 22 december 2016

Hemsedal

Jag hann bara vara hemma en kväll, den 22a dec. Julbord, träffa familjen och packa om. Sen dagen efter så var det bara att åka till Arlanda igen för att ta flyget till Oslo, sen flygbuss till den andra bussen till hemsedal. Tog totalt hela dagen att åka.

Önska att jag var hemma över jul så att jag fick chilla men bestämde det här för länge sedan innan mamma och jackie visste vad de skulle göra på jul.

Men jag kom fram till Hemsedal kvällen innan julafton. Sen jobbade jag en lektion på julafton, och firade sen med vännerna här!

Jag var fortfarande lite jetlaggad men skötte det ganska bra ändå.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar