"Man får inte låta studierna komma i vägen för sin skidåkning"
"Man kan ju variera skidåkningen med lite studier också"
/ Skidåkarstudenter på LTU

torsdag 24 november 2016

Bounce with Beat

Bounce with Beat var en show eller tävling (lite oklart) här med dansuppvisningar och sång och rapp. Riktigt kul att se! allt var dock på koreanska, all sång och rapp också. Jag tror inte så många utbytestudenter fick reda på den här showen eftersom alla affischer var på koreanska, det var en slump att jag fick höra om det här när jag gick förbi något bord när några berättade om showen. De jag frågade om de ville med verkade inte vilja så jag drog dit själv! Och jag är jättenöjd! Fantastiskt kul! Showen började 19.00 och slutade inte förrän 22!

På slutet fortsatte de också köra freestyle i ring bara med musik för alla dansare vilket också va kul att se! Bra pepp och hype bland de, så man blev sugen själv där att hoppa in i ringen och göra några coola moves haha men dom var riktigt riktigt grymma på att dansa allihopa!





Visste inte riktigt vad showen hade med suicide squad att göra dock :P



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar