"Man får inte låta studierna komma i vägen för sin skidåkning"
"Man kan ju variera skidåkningen med lite studier också"
/ Skidåkarstudenter på LTU

söndag 27 november 2016

Adventure Caving & Zip line

Idag var jag iväg på ett Event, Adventure caving & zip line. Skulle vara inne i Seoul 7.30 och ta en buss, vilket innebär att jag måste upp 5 på morronen. Kom dit och den är bussen försenad och kommer inte förrän 9. Frustrerande och åter ett tecken på att Event här i Sydkorea är dåligt organiserade.

Detta innebar att vi inte hann med "sky jump" (giant swing) vilket var det man var mest taggad på så det var tråkigt.

Men vi hade kul ändå.

Träffade ett gäng skönt folk :) Jag själv var där med Sacko, svenska tjejen jag träffa en utekväll i Seoul.





Sen körde vi zip line, man är så snygg alltså








Sen hoppade vi på en hängbro och skrattade massor och insågatt det var det roligaste på den här resan haha!


Se flesta bussar här är partybussar verkar de som haha, de är så fint inredda :P


Alltså hennes min, Sophie till höger haha. Det var roligt då, riktig trött humor som får en att skratta ordentligt :P




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar