"Man får inte låta studierna komma i vägen för sin skidåkning"
"Man kan ju variera skidåkningen med lite studier också"
/ Skidåkarstudenter på LTU

torsdag 20 oktober 2016

Sommar och Höst

Idag fick jag både sommar och höst!
Fantastiskt vackert! Sol och 23+, en 20e oktober! Och det verkar väl ha varit under nollan ett par gånger i Luleå, men här är det varmt långt in på höstterminen!
Skulle nog säga att detta är det bästa med Sydkorea, just nu iallafall, att slippa en höstdepression. Brukar få dem på hösten tyvärr. Men icke nu! Nu har jag det bra, tentor snart och det känns hyfsat bra. 4 av 5 tentor är alternativ och sant eller falskt frågor, och jag försöker lita på mig själv att jag kan resonera mig fram till svaret :)

Och idag mitt i tentaångesten så fick jag vara ute och njuta bland blommorna :)






Det blev ett gäng selfies hehe. Kunde inte låta bli, det var så fint :)








Höst samma dag




Nöjd och glad tjej

Det här var innan jag skulle ut till blommorna. Visste att det fanns där så jag dressade och tog min nya klänning :)


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar