"Man får inte låta studierna komma i vägen för sin skidåkning"
"Man kan ju variera skidåkningen med lite studier också"
/ Skidåkarstudenter på LTU

söndag 30 oktober 2016

Tokyo dag 4 - Kawaii Monster Cafe

Vi var på Kawaii monster cafe på lunch. Och det var det coolaste cafét jag någonsin varit på. Så spejsat ställe med en karusell och show! Bilderna säger mer! :P

Det var en väntekö på 20 min men det gick ganska fort :)




Här var nått hemligt rum, torr inte det var öppet men smög in och kika hihi

Inne på toan var det också rätt coolt :P

Macarons såg gott ut på väggarna!

Det bjöds på en dansshow! 


Det var ett fantastiskt coolt café med så mycket detaljer! Det här var också verkligen det jag var ute efter i Tokyo. Crazy Japanese stuff :)


Sinken i badrummet :P






Två tjejer var utklädda som bunnie, det är ju faktiskt halloween :)

Här är de tre tjejerna som jobbade och de två första gjorde dansshowen på karusellen.




Kawaii betyder söt på japanska. Så jag sa de till dessa två bunny tjejer och dom blev superglads och så ville de ta selfies med mig

Här satt vi och åt supergod mat, yakitori!

Beställde in lite pommes med spännande färgglada såser. Eller ja en är ketchup och en är senap, sen var de wasabi ost och lök, men såg färgglatt ut :)

Det fanns också regnbgsspaghetti och färgglada efterrätter.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar