"Man får inte låta studierna komma i vägen för sin skidåkning"
"Man kan ju variera skidåkningen med lite studier också"
/ Skidåkarstudenter på LTU

tisdag 20 september 2016

Samsung d'light


Idag ska jag åka och möta mamma, mormor och jackie på flygplatsen!

Men de landar 16.30 och jag hade bara lektion till 10.15 så jag passade på att åka in till Gangnam.
Men gangnam style-statyn låg inte här så det var inte så mycket aktiviteter som fanns i Gangnam,  men kul att se den stadsdelen. Alla på gatorna var kostymnissar.

Vid ett fik här så stod alla med paraplyer för att inte få sol på sig :P




Sen så hade jag två timmar kvar tills jag skulle ta en flygbuss. Så jag kikade förbi Samsung d'light, riktigt fina skyskrapor, med fler skyskrapor runt omkring!

Det var som värsta museumet, där man hade ett armband med chip och gick runt och kika på "framtiden" och med lite känslor som tema :)

Utanför Samsung d'light fanns denna fantastiska skyskrapa.


Samsung d'light.

När man checkade in på museumet med ett chip så kom man upp på en skärm :)



Det här va ju superläskigt. En liten film att man var i en berg och dalbana och stolen rörde sig exakt så att det kändes som att man var i berg och dalbanan, kände g-krafterna och allting. Det var rätt läskigt alltså :P





Inga kommentarer :

Skicka en kommentar