"Man får inte låta studierna komma i vägen för sin skidåkning"
"Man kan ju variera skidåkningen med lite studier också"
/ Skidåkarstudenter på LTU

torsdag 1 september 2016

New International Dormitory

Va tvungen att ta ut pengar och betala banken i cash. Fick ta ut 4 gånger pga maxbelopp.
Över 1 miljon won, kosta cirka 8600 kr i hyra för terminen, det är väldigt bra pris. ca strax över 2500kr i månaden.


Den här bunten pengar alltså.

När vi kom till dormet så bodde jag med en väldigt tyst sydkorean som knappt sa hej. Jag kände mig väldigt obekväm och i vägen. Ebba som är ganska pedantisk och ren av sig bodde med en väldigt stökig tjej. Jag har också en del kaos och sprider lätt ut mig. Så vi bestämde oss för att byta rum.
Så nu ser det ut såhär i mitt rum.

Rumskompisens sida:

Min sida:

Såhär såg det ut när det var som mest kaos haha.

Något finare inna hos Ebba, ska fotta sen och visa hur fint dormet egentligen är!
Nybyggt sedan förra året, 2015 och superfräscht!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar