"Man får inte låta studierna komma i vägen för sin skidåkning"
"Man kan ju variera skidåkningen med lite studier också"
/ Skidåkarstudenter på LTU

måndag 15 augusti 2016

Dennis mot Luleå!

Nu åkte min kära Dennis iväg till Luleå.
Han har kommit in på fysioterapeut på andra antagningen! Så snart är det dags för nollning för honom! Spännande :)

Jag är överlycklig att han ska börja studera! Att vi kan vara på samma ställe!
Det är ju bara helt underbart!

Lite typiskt bara att jag åker iväg på utlandsstudier precis när han ska börja.
Och typiskt att jag redan hade hyrt ut min lägenhet! Men han lyckades skaffa en ny bättre etta via studentbostadsservice så det vaf ju fantastiskt bra! Så flyttar jag dit istället när jag kommer hem :)

Men relationer ska ju inte stoppa möjligheter när man fortfarande är ung.
(Och ja jag tycker att jag är ung trots att jag är äldst tjej i klassen! :P.Menar ung som i att man inte skaffat familj än! Då blir man ju lite mer begränsad :P)



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar