"Man får inte låta studierna komma i vägen för sin skidåkning"
"Man kan ju variera skidåkningen med lite studier också"
/ Skidåkarstudenter på LTU

torsdag 16 juni 2016

Lägenheten

Såhär fin har lägenheten aldrig varit! Städade och fixade ordentligt så att den är redo för uthyrning i höst pga utlandsstudier :)



För att täcka lite hål i väggen fick min NZ flagga sitta uppe :)








Nu tar jag och Dennis och kör hem bilen. Behöver inte bil uppe i Luleå. Den bara står där medan jag betalar tusenlappar om året för parkering. Så nu får bilen åka hem igen, så ska vi ut och bila och semestra i sommar! Är ledig denna sommaren! Ser fram emot det så himla mycket! Massor av resor och bröllop och massa kul som händer i sommar. Kände att en ledig sommar med Dennis är vad jag behöver, det har ju varit distans i ett halvår och blir distans ett till halvår i höst när jag åker till sydkorea så att få vara med varandra och dessutom vara lediga betyder mycket. Har jobbat extra i service desk i LTU bibliotek och på studenttorget under studietiden så att jag klarar mig utan problem :) Jobbade dessutom hela förra sommaren. Så nu är det dags att NJUTA!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar