"Man får inte låta studierna komma i vägen för sin skidåkning"
"Man kan ju variera skidåkningen med lite studier också"
/ Skidåkarstudenter på LTU

onsdag 27 april 2016

Djungelboken

Bra film! 


Bra födelsedagspresent :) fick presentkort på bio :) superbra film! Härlig nostalgi med,
Var nöjd med, allt som livet ger och allting som du kring dig ser

Och

Woopidoo jag vill ju va som duuuuu


Dock på engelska men svensk text så där satt man och sjöng dem på svenska :D

Det var verkligen perfekt tajming som en kompis kom och frågade om jag ville hänga med på bio. Tänkte vad jag skulle hitta på efter tentan och ville ju inte börja plugga igen så tätt inpå, så tänkte jag ja jag får väl gå och träna så gör man nånting vettigt hehe. Jag går ju inte alls ofta på bio så det här blev superkul :)


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar