"Man får inte låta studierna komma i vägen för sin skidåkning"
"Man kan ju variera skidåkningen med lite studier också"
/ Skidåkarstudenter på LTU

lördag 5 mars 2016

Storklinten

Dags för Storklinten! Jag och tove lastar allt på cyklarna :)


Haha alltså åh stress att få med alla prylar till syrran och badkläder och allting gjorde att jag glömde hjälmar och gogglar. Men ja det gjorde inget, jag fick låna toves extra par gogglar och syrran är ju typ nybörjare på skidor så gled ändå runt i den lätta backen :) Jag agerade lite skidlärare här och hjälper syrran hehe. Folk runt omkring tror jag reagerade på att det var så konstigt att jag och syrran kunde ha gått så olika vägar i livet. Att jag blev skidfantast och syrran knappt åkt. Jag tror att folk trodde jag kom från värsta skidåkarfamiljen, men nädå :P


Den klassiska instagramtävlingen under dagen. Här är mitt bidrag. Det var Sara i stil alpina till vänster och hennes pojkvän Erik som shreddar hustaket. Sjukt kul att jag och Erik gick alltså i samma klass i 9an på gärdesskolan, och där dyker han upp tillfälligt i Luleå. Alltså fantastiskt kul!


Tog med syrran ut i lite åkning i skogen :)



Sen blev det bad på äverntyrsbadet! Skön blandning på dagen med skidåkning och bad, och skön avslutning efter skidåkning att slappna av i bubbelpoolen. Jag , Tove, JB och Hugo körde backflip session på trampolinerna sen! Så himla kul! :) Sen blev det öl i bastun!


Men detta är inte slut! Sen blir det middag och fest på BEAT ikväll, firande av min födelsedag!!
Fyller 25 vid tolvslaget!!! :D 






Inga kommentarer :

Skicka en kommentar