"Man får inte låta studierna komma i vägen för sin skidåkning"
"Man kan ju variera skidåkningen med lite studier också"
/ Skidåkarstudenter på LTU

tisdag 2 februari 2016

Tillbaka till plugg

Ja då var man i Luleå igen och börjar plugga. Det har varit lite drama med att eftersom jag har missat en del i kurserna så tyckte en lärare i en av kurserna att jag missar för mycket och borde läsa den ett annat år, eftersom tydligen alla lektioner är obligatoriska. Det var tungt att höra men började acceptera och tänkte passa på att ta igen en eftersläpande uppgift från en tidigare kurs, Datorstödd industriell design.
När jag väl kom till lektionen så bad jag verkligen om att få gå kursen och lovar att ta igen allt jag har missat. Då gick det bra! Så back on track!

Japan gick ju på en hel del, blev lite dyrare än tänkt dessutom så nu jobbar jag massor i bibblan och på studenttorget, mina extrajobb.





Inga kommentarer :

Skicka en kommentar