"Man får inte låta studierna komma i vägen för sin skidåkning"
"Man kan ju variera skidåkningen med lite studier också"
/ Skidåkarstudenter på LTU

fredag 5 februari 2016

Möblering?

Har inte riktigt fått till det än med lägenheten och möbleringen, ska hämta en soffa och försöka få till det med hyllor och hur jag ska ha allt framförallt. Alltså hur svårt ska det vara att möblera ett fyrkantigt rum?! Man kan ju inte se på tv över matbordet.. Och hur jag än gör så är det något som "står fel". Jag vill ha matbordet vid fönstret och sängen längst in men då kan man inte soffan och tvn var mitt emot varandra. Haha dagens i-landsproblem. Haha i som i industriell ekonomi ;) 
Men jag ska röra runt lite så får jag se hur det ska se ut.

Såhär ser lägenheten ut fast garderoben inte är sned sådär tack o lov. Den är fyrkantig så får man plats med Dennis flyttkartonger där också.. :P
Alltså jag tar emot förslag till möblering med öppna armar!

Sen är jag så glad för min blender! Gjorde nyttiga smoothies med bär, apelsin, äpple, avokado och broccoli tro det eller ej! Det smakar knappt något så man kan ha i massa kul! Mamma tipsa om spenat ingefära solrosfrön, linfrön och allt möjligt. Drygade ut med lite mjölk och vatten också.

Smoothies har ju gått och blivit som pytt i panna. Allt man har kvar i kylen blandar man ihop tullen smoothie :)


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar