"Man får inte låta studierna komma i vägen för sin skidåkning"
"Man kan ju variera skidåkningen med lite studier också"
/ Skidåkarstudenter på LTU

onsdag 10 februari 2016

LTU Big Air - Anmäld!

Då är jag anmäld till LTU BIG AIR!
http://www.ltubigair.se

På lördag 13/2! Då gäller det!

Jättenervös. Men alltså allt är ju så mycket bättre i år jämfört med förra året! Stort cred till grabbarna som håller i det!
Det jag är nervös över är att dessa plusgrader går till minusgrader utan ny snö och blir till en hemsk isbana.. Blir det så är set chans att jag bangar ur. Men förhoppningsvis sä kommer det lite snö så att det inte blir så hårt.

Jag vill så gärna, vill visa att tjejer också kör ;) det kommer ju så himla många och tittar, flera tusen. Men det gick ju bra förra året så i år blir det ännu bättre :)




Sebbe provhoppar, bygget är inte helt klart, men de jobbar på det!



Det här var jag förra året



Kom på en stadig andraplats förra året :P


Foto:
http://www.ltu.se/ltu/media/news/LTU-Big-Air-blev-stor-succe-1.126544




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar