"Man får inte låta studierna komma i vägen för sin skidåkning"
"Man kan ju variera skidåkningen med lite studier också"
/ Skidåkarstudenter på LTU

måndag 8 februari 2016

Lägenheten!

Ja såhär blev det i min lilla etta, använder ju typ all yta hehe. Men ja vad ska man med tomma golvytor till? ;)
Köket fotade jag inte för att det var fullt med disk och kaos från tacokvällen hehe...


Matbord + fyra stolar: 300kr
Soffa 500kr
Taklampa: 100kr
Tv-bänk: gratis
Soffbord: gratis
Klädställ: typ 100kr
Spegel (som inte syns): 100kr
Fin hylla (som inte syns): 150kr
Micro, vattenkokare, brödrost, lampor, elvisp, kaffekokare som jag pajade i flytten: 200kr
Dammsugare: 150kr
Alla andra köksprylar fick jag skänkt till mig av vänner som flyttade och har gått ut.
Säng: fick jag skänkt till mig när jag precis hade börjat av några som hade en säng över, och den var superfräsch och knappt använd.
Och den underbara ambilight TVn som lyser upp hela väggen vann Dennis på LARV mässan!

Så du behöver inte ta en tripp till IKEA när du flyttar hit! In på alla Säljes, Köper Luleå grupper på facebook, finns hur många som helst. De och mystudentstore.com. Hur bra som helst!


Här är en försenad julklapp som jag cik av Dennis, Vattentät och bärbara högtalare! Fungerar superbra! Den ska med ut på resor :)



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar