"Man får inte låta studierna komma i vägen för sin skidåkning"
"Man kan ju variera skidåkningen med lite studier också"
/ Skidåkarstudenter på LTU

onsdag 17 februari 2016

Hockey

Idag så gick jag och Frida på hockey :) 
Jag var på en företagsmingelkväll (som vanligt typ haha) där Luleå hockey damlag var och hade en tävling, man skulle gissa hur mycket hockeytrunken med hockeypuckar vägde. Så någon vann men sen så lottade de ut hockeybiljetter och då vann jag! Så fick jag ta med mig någon och gå på någon av deras hemmamatcher, den dagen blev idag! Det var riktigt kul, har ju egentligen aldrig kollat på hockey förut och det är ju nästan ett måste här uppe i Luleå. 
Damerna spelade riktigt bra, bra anfall, det hände grejer alltså! Gud fotboll är ju dötrist jämfört med hockey! Luleå vann med 5-4 mot ö-vik! Wihoo!





Inga kommentarer :

Skicka en kommentar