"Man får inte låta studierna komma i vägen för sin skidåkning"
"Man kan ju variera skidåkningen med lite studier också"
/ Skidåkarstudenter på LTU

onsdag 13 januari 2016

Nästa resa

Tentan gick bra! Men tyckte synd om folk för att jag hostade så :/ drog ju på mig världens förkylning från hemsedal..
Efter tentan var de bara hem och packa inför nästa resa.
Fick träffa kära Frida och höra hur hon hade haft det i Sydkorea! Fantastiskt spännande, extra kul att höra när man själv ska dit!

Sen var det flyg till sthlm och vara hemma en dag och bli omhändertagen av mamma <3

Kinesiska örter och massage och allt för att jag ska bli frisk.  Mamma är bäst!

På väg till Arlanda igen och ska iväg till JAPAN! Till min käresta <3



Vid gaten träffade jag folk som jag säsongade med i Vemdalen som ska till Japan allihopa! Fantastiskt kul! Men ja på flyget sitter vi på olika ställen så vi ses igen i Helsinki.
Sen blir det flyg till Nagoya i Japan och sen till slutdestinationen Sapporo, Chitose! Sen tåg därifrån till Niseko.

Vilken resa!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar