"Man får inte låta studierna komma i vägen för sin skidåkning"
"Man kan ju variera skidåkningen med lite studier också"
/ Skidåkarstudenter på LTU

tisdag 8 december 2015

Välkomna!

Välkomna!

Idag var en bra dag! Jag har fått äran att börja blogga för min utbildning, Civilingenjör Industriell Ekonomi! Jag heter Nicole Lejdeby, 24 år från Stockholm och är inne på mitt andra år nu på utbildningen, med andra ord då all matte och fysik är över och det roliga börjar! Nä, det var faktiskt kul, men nu blir det inte så mycket mer sådant utan mer inriktat mot industriell ekonomi, eller det egentligen mer passade namnet på engelska: Master Programme in Industrial and Management Engineering. 

I denna blogg kommer jag att berätta om mitt Studentliv och hur jag lyckas kombinera det med Skidåkning! Hoppas ni blir inspirerade!

En annan bra sak som hände idag var att jag äntligen fick förstahandskontrakt på en omöblerad lägenhet på Vänortsvägen! Jag har varit lite kräsen med lägenheter och hyrd i andra hand och väntat extra länge på att få tag på en bra lägenhet, och nu äntligen fick jag det!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar