"Man får inte låta studierna komma i vägen för sin skidåkning"
"Man kan ju variera skidåkningen med lite studier också"
/ Skidåkarstudenter på LTU

fredag 18 december 2015

Städ, tvätt och packdag

Idag har jag tvättat, packat och städat hela dagen från morgon till kväll. Men har tagit det väldigt lugnt och vart på lite ärenden, bland annat köpte jag en mikro och bar hem den på cykeln. Har också lunchat och käkat middag framför tvn i lugn och ro :) då tar tvätt, städ och pack en hel dag! 

Nu är jag redo att åka till hemsedal! 


Före: ca kl 10.00

Efter!  kl 22.45

Har gömt mina flyttkartonger och grejjer bakom det röda skynket :)
Sen hämtar jag det och ska äntligen få flytta in ett förstahandskontrakt :D
Ska bli så fantastiskt att ha en egen lägenhet!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar