"Man får inte låta studierna komma i vägen för sin skidåkning"
"Man kan ju variera skidåkningen med lite studier också"
/ Skidåkarstudenter på LTU

fredag 18 december 2015

Fynd

Måste bara berätta om mitt fynd!
Det är den här tiden man ska köpa saker begagnat, det är massa studenter som ska på exjobb eller är klar med utbildningen som flyttar ut och vill bli av med grejjer och säljer dem billigt :)

Jag såg en annons på mystudentstore.com som ett par la upp på massa saker de ville bli av med och då fyndade jag allt detta för 220kr totalt: och jag vill lägga till att det var i fint skick!

Kastrull
Fyra ugnsformar
Två kakformar
Mikro
Kaffekokare
Vattenkokare
Brödrost 
Elvisp
Två skrivbordlampor

Kändes som att jag köpte hela deras kök! 

Nu fick ni inte se allt men de ligger där i kartongen och Ikeakassen, jag får fota sen när jag flyttar in i nya lägenheten :)


Jag bar hem grejjerna i två omgångar, en kompis, Jakob, hjälpte till en omgång och nästa omgång hämtade jag på cykel.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar