"Man får inte låta studierna komma i vägen för sin skidåkning"
"Man kan ju variera skidåkningen med lite studier också"
/ Skidåkarstudenter på LTU

onsdag 23 december 2015

Dan före dopparedan

Imorrn är det julafton! 
Och jag har köpt present till mig själv :)

Ett par Kari Traa underställsbyxor i merino/ullmix och tre hipsters i polyamide! Tycker om bra material :)

Imorrn på julafton blir det jobb på förmiddagen, privatlektion och så sista dagen med ungdomarna. Sen så ska det firas jul med bastu, julklappsleken, middag och mys med vännerna här <3

Ni kanske tycker att det är konstigt att inte vara med familjen och så på julafton men det hade betytt att vara tredje hjulet med mamma och hennes pojkvän. Syrran firar med sin pojkvän, pappa med sin fru och alla firar med sin partner. Frågan är ju varför jag inte firar med Dennis. Men han är i Japan, så det blir svårt. Men jag åker dit den 13e januari! Så får vi ta en sen jul.

Det är ju lite så med skidlärare, jag har jobbat på julafton och nyårsafton nu 5 år i rad och då firar man med alla sina vänner som också jobbar och det är hur trevligt som helst :)


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar